­čôó JAK ZWI─śKSZY─ć ZASI─śG POST├ôW NA FACEBOOKU?

Jak Zwi─Ökszy─ç Zasi─Ög Post├│w Na Facebooku?

jak zwiekszyc zasieg postow na facebooku

Z tego wpisu dowiesz si─Ö jak zwi─Ökszy─ç zasi─Ög post├│w na Facebooku oraz:

Co to jest zasi─Ög organiczny na Facebooku?

Dlaczego Facebook tnie zasi─Ögi?

Co wpływa na zasięg postów na Facebooku?

Dlaczego zasi─Ög na Facebooku spada?

Jak sprawdzi─ç, kt├│re typy post├│w najlepiej dzia┼éaj─ů?

Co robi─ç gdy spada zasi─Ög na Facebooku?

Jak zwi─Ökszy─ç zasi─Ög post├│w na Facebooku?

 

social media facebook

 

ԜŴŞĆ Co to jest zasi─Ög organiczny na Facebooku?

Zasi─Ög organiczny to bezp┼éatne wy┼Ťwietlenie tre┼Ťci kt├│re publikujesz, u┼╝ytkownikom Facebooka.

ÔÜá´ŞĆ Facebook mo┼╝e jednemu u┼╝ytkownikowi wy┼Ťwietli─ç ten sam post dwa, a nawet wi─Öcej razy

Dlatego zasi─Ög organiczny nie mo┼╝e by─ç liczony jako liczba wy┼Ťwietle┼ä u┼╝ytkownikom.

O tym, ilu i jakim u┼╝ytkownikom wy┼Ťwietli si─Ö dany post, decyduje algorytm Facebooka o nazwie;

ÔÜÖ´ŞĆ EDGE RANK

Pami─Ötaj, ┼╝e im wi─Ökszy fanpage, tym mniejszy procentowy zasi─Ög tre┼Ťci, z kt├│rymi dotrzesz bezp┼éatnie do swoich fan├│w. Dlatego tak wa┼╝ne jest pozyskiwanie prawdziwych fan├│w.

 

jak zdobywac fanow na facebooku za darmo

 

ԜŴŞĆ Dlaczego Facebook tnie zasi─Ögi?

Zasi─Ögi post├│w na Facebooku coraz s┼éabiej docieraj─ů do Twoich fan├│wÔÇŽ wszystko dlatego, ┼╝e Facebook wprowadzi┼é kilka zmian w algorytmie EDGE RANK dotycz─ůcych wy┼Ťwietlania tre┼Ťci na tablicy ka┼╝dego u┼╝ytkownika.

 

fani na facebooku

 

ԜŴŞĆ Dlaczego zasi─Ög na Facebooku spada?

Spadek zasi─Ög├│w na Facebooku mo┼╝na upatrywa─ç z co najmniej dw├│ch powod├│w.

Po pierwsze stale ro┼Ťnie liczba u┼╝ytkownik├│w Facebooka ale tak┼╝e liczba fanpage. Wiele firm dostrzeg┼éo potencja┼é w mediach spo┼éeczno┼Ťciowych.

ÔÜá´ŞĆ Tablica (wall) jest jedna a firm z komunikatem przybywa

Drugim powodem s─ů pieni─ůdze. Facebook widzi rosn─ůc─ů popularno┼Ť─ç dlatego oferuje “wi─Öcej” dla tych kt├│rzy mu p┼éac─ů…

 

facebook edge rank

 

ԜŴŞĆ Co wp┼éywa na zasi─Ög post├│w na Facebooku?

Na zasi─Ög post├│w na Facebooku ma wp┼éyw algorytm EDGE RANK. To od tego algorytmu zale┼╝y czy i kiedy ( na samym pocz─ůtku czyli na g├│rze czy mo┼╝e po 5 minutach przewijania tablicy ) tre┼Ťci pojawi─ů si─Ö Twoim fanom.

Algorytm Facebooka składa się z wielu elementów jednak 3 najważniejsze to:

 

Ôťů Affinity ( Relacja )

Affinity odpowiada za relacje mi─Ödzy fanem a Twoim fanpage. Chodzi o to jak cz─Östo fan przegl─ůda, lajkuje, komentuje i udost─Öpnia Twoje materia┼éy a Facebook – tym wi─Öcej tre┼Ťci mu “podsunie”.

Najwy┼╝szy priorytet tre┼Ťci umieszczanych na tablicy ka┼╝dego fana maj─ů tre┼Ťci os├│b z kt├│rymi utrzymuje bliskie relacje. Nie oznacza to, ┼╝e w pierwszej kolejno┼Ťci otrzymuje wiadomo┼Ťci od rodziny typu brat,siostra kuzyn, wujek itd.

Chodzi o osoby i fanpage z kt├│rymi najcz─Ö┼Ťciej wchodzi w interakcje czyli rozmawia ( w tym na Messengerze ) oraz tre┼Ťci, kt├│re lajkuje, udost─Öpnienia, komentuje itp.

To z powodu affinity polubienie fanpage nie wystarczy aby widzie─ç wszystkie posty z polubionego fanpage. Trzeba wej┼Ť─ç w interakcj─Ö i by─ç zaanga┼╝owanym fanem. Wtedy Facebook zacznie prezentowa─ç posty z Twojego fanpage.

facebook znajomi

 

Ôťů Weight (Waga Postu)

Na Facebooku istnieje kilka format├│w prezentowania tre┼Ťci od tekstu po zdj─Öcia oraz wideo. Jednak nawet w przypadku tego samego formatu ( wideo ) pojawiaj─ů si─Ö r├│┼╝nice mi─Ödzy wideo udost─Öpnionym na YouTube od takiego dodanego bezpo┼Ťrednio na Facebooka czy przeprowadzonego live’a na Facebooku. Oczywi┼Ťcie “wszystko” co z zewn─ůtrz stanowi konkurencj─Ö i mo┼╝e mie─ç s┼éabsze zasi─Ögi.

Dla wagi postu ma tak┼╝e znaczenie aktywno┼Ť─ç fan├│w. Najbardziej warto┼Ťciow─ů aktywno┼Ťci─ů s─ů udost─Öpnienia. W dalszej kolejno┼Ťci komentarze i polubienia post├│w a na samym ko┼äcu klikni─Öcia w dotycz─ůce postu ( zobacz wi─Öcej, przewini─Öcie, zdj─Öcie itd ).

Lajki przez d┼éugi czas wiod┼éy prym jednak Facebook rozbudowa┼é klasyczne “Lubi─Ö to” o dodatkowe funkcje przez co algorytm docenia inne reakcje w postaci; Super, Ha ha, Wow, Przykro mi, Wrr.

edge rank

 

Ôťů Time Decay (Odst─Öp Czasu)

Odst─Öp czasu czyli ile min─Ö┼éo od publikacji postu oraz kiedy ostatnio fan by┼é w relacji z naszym fanpage a tak┼╝e ile czasu sp─Ödza on z Twoim postem. Im mniej czasu min─Ö┼éo od ostatniej interakcji tym wi─Öksza szansa na wy┼Ťwietlenie kolejnych materia┼é├│w z fanpage. W drug─ů stron─Ö dzia┼éa tak samo; im starszy post tym mniejsza szansa, ┼╝e zostanie wy┼Ťwietlony… Im d┼éu┼╝ej ogl─ůdane wideo tym lepiej itd. ­čÖé

 

jak utworzyc konto reklamowe fb

 

ԜŴŞĆ Jak sprawdzi─ç, kt├│re typy post├│w najlepiej dzia┼éaj─ů?

Wejd┼║ na fanpage.

Z g├│rnego menu wybierz; Statystyki

Nast─Öpnie z lewego menu wybierz; Posty

Na koniec z g├│rnego menu post├│w wybierz; Typy post├│w

facebook statystyki typy postow

 

fanpage facebook co to jest

 

ԜŴŞĆ Co robi─ç gdy spada zasi─Ög na Facebooku?

Musisz zaprzyja┼║ni─ç si─Ö z EDGE RANKiem ­čśë A tak na serio to na zasi─Ögi po stronie Facebooka nie masz wp┼éywu ale na jako┼Ť─ç komunikacji z fanami ju┼╝ tak.

Dlatego musisz zadba─ç o algorytm Facebooka zwi─Ökszaj─ůc zasi─Ög post├│w.

co to jest fanpage na facebooku

 

ԜŴŞĆ Jak zwi─Ökszy─ç zasi─Ög post├│w na Facebooku?

 

Ôťů 1. Popro┼Ť o zmian─Ö ustawie┼ä powiadomie┼ä

Przede wszystkim skorzystaj z tego co ju┼╝ masz czyli spr├│buj dotrze─ç do maksymalnie wielu fan├│w.

Tw├│j fan w momencie polubienia Twojego fanpage lub dodania do obserwowanych ma ustawione domy┼Ťlne wy┼Ťwietlanie Twoich post├│w. I tu pojawia si─Ö problem bo to jest niewystarczaj─ůce…

facebook wyswietlaj najpierw

Najwa┼╝niejsze aby Tw├│j fan zmieni┼é ustawienie z domy┼Ťlnego na ÔÇ×Wy┼Ťwietlaj najpierwÔÇŁ

Ta funkcja mo┼╝e traci─ç na znaczeniu je┼╝eli fan nie b─Ödzie wchodzi┼é z Twoim fanpage w interakcje mimo zmiany ustawie┼ä. Rozwi─ůzanie ? Wyja┼Ťni─Ö p├│┼║niej a teraz czytaj dalej;

 

Ôťů 2. Tw├│rz warto┼Ťciowe tre┼Ťci

Facebook to komunikacja dlatego bez warto┼Ťciowej tre┼Ťci daleko nie zajedzieszÔÇŽ Tw├│rz ciekawe i warto┼Ťciowe tre┼Ťci z wysokiej jako┼Ťci grafik─ů oraz zdj─Öciami przykuwaj─ůcymi uwag─Ö. Wp┼éywaj na emocje. Buduj relacje z u┼╝ytkownikami, pytaj─ůc o ich potrzeby i problemy. Poznaj swoich odbiorc├│w i daj im tego czego chc─ů.

 

facebook znajomi

 

Ôťů 3. Tw├│rz anga┼╝uj─ůce tre┼Ťci

Daj fanom wyb├│r ju┼╝ w samym po┼Ťcie;

 

facebook wpisy

 

Je┼╝eli post si─Ö spodoba otrzymasz zaanga┼╝owanie w postaci; udost─Öpnienia, komentarzy oraz lajk├│w i innych reakcji czyli; Super, Ha ha, Wow, Przykro mi, Wrr.

Obecnie udost─Öpnienia s─ů najbardziej warto┼Ťciowe ( m├│wi si─Ö ┼╝e mog─ů dochodzi─ç do 80% zasi─Ögu organicznego ) i przek┼éadaj─ů si─Ö na zwi─Ökszenie zasi─Ög├│w organicznych.

Oczywi┼Ťcie je┼╝eli materia┼é b─Ödzie tego warty to b─Ödzie anga┼╝owa┼é w naturalny spos├│b.

 W jaki spos├│b otrzyma─ç udost─Öpnienia ? 

Jednym ze sposob├│w na otrzymanie udost─Öpnie┼ä Twoich wpis├│w jest udzielenie porady lub rozwi─ůzania problemu Twojego czytelnika. Tak┼╝e wszelkie posty tworz─ůce efekt “wow” s─ů ch─Ötnie udost─Öpnianie dalej.

 W jaki spos├│b otrzyma─ç komentarze ? 

We wpisie zadaj pytanie, popro┼Ť o rad─Ö lub opinie a tak┼╝e porusz kontrowersyjny temat. Tylko nie na zasadzie tworzenia epopei – szanuj czas Twoich fan├│w. Gdy otrzymasz komentarz ÔÇô reaguj i odpowiadaj pokazuj─ůc zaanga┼╝owanie z Twojej strony.

 W jaki spos├│b otrzyma─ç polubienia postu ? 

Przede wszystkim postaw na warto┼Ťciowa tre┼Ť─ç i wyj─ůtkowe zdj─Öcie. Warto tak┼╝e przedstawi─ç temat z kt├│rym Twoi fani si─Ö identyfikuj─ů.

 

Ôťů 4. Niestandardowe posty

Dla wyr├│┼╝nienia swoich post├│w, korzystaj z niestandardowych post├│w. Opr├│cz postu z tekstem i jedn─ů grafik─ů masz do wyboru posty np. z kilkoma grafikami lub w postaci karuzeli. Przewini─Öcie zdj─Ö─ç w takim po┼Ťcie to dla algorytmu tak┼╝e interakcja.

niestandardowe posty facebook

Pami─Ötaj o zachowaniu aktualnych wymiar├│w grafik rekomendowanych przez Facebooka.

Nie zapomnij o ruchu mobilnym i dostosowaniu formatu postów do tego kanału.

Tw├│rz wpisy w my┼Ťl zasady ÔÇ×wyr├│┼╝nij si─Ö albo zgi┼äÔÇŁ.

 

Ôťů 5. Od┼Ťwie┼╝ wpisy

Sprawd┼║ czy wcze┼Ťniej opublikowane wpisy, s─ů popularne. Je┼╝eli tak wr├│─ç do nich a nawet rozbuduj ( oczywi┼Ťcie je┼╝eli temat jest ca┼éy czas na czasie ).

Aktualizacja mo┼╝e wyj┼Ť─ç na dobre.

 

Ôťů 6. B─ůd┼║ pierwszy

Zale┼╝nie od rodzaju prowadzonego fanpage mo┼╝esz by─ç dostawc─ů najnowszych informacji lub bie┼╝─ůcych wydarze┼ä z Twojej tematyki. Dzi─Öki temu jako pierwszy b─Ödziesz dostarcza┼é tre┼Ťci. Je┼╝eli b─Öd─ů interesuj─ůce jest szansa, ┼╝e b─Öd─ů udost─Öpniane przez u┼╝ytkownik├│w.

 

facebook znajomi

 

Ôťů 7. Stosuj emotokiny (emoji)

Ma┼ée obrazki obok tekstu czyli emotokiny mog─ů wp┼éyn─ů─ç na zaanga┼╝owanie fan├│w. Te ma┼ée rysunki przyci─ůgaj─ů uwag─Ö i na dobre wpisa┼éy si─Ö w komunikacj─Ö na Facebooku. Co wa┼╝ne Facebook posiada ca┼ékiem spor─ů kolekcj─Ö emoji czyli emotokin├│w i nie musisz korzysta─ç z zewn─Ötrznych serwis├│w.

Co ważne nie zastępuj słów emotokinami tylko stosuj je obok jako dodatek.

 

facebook hasztag

 

Ôťů 8. Stosuj hasHtagi czyli #

Hashtagi na Facebooku ? Tak ale stosuj z umiarem i tylko ju┼╝ istniej─ůce takie, kt├│re s─ů wyszukiwane przez ludzi. Wi─Öcej informacji znajdziesz w osobnym wpisie o hashtagach.

 

Ôťů 9. Dopasuj si─Ö do fan├│w

Czy wiesz kiedy fani s─ů najbardziej aktywni ? W jaki dni i w jakich godzinach ? Je┼╝eli nie wiesz to sprawd┼║ statystyki a nast─Öpnie publikuj w najlepszych godzinach. Do niedawna mo┼╝na by┼éo wyr├│┼╝ni─ç szczytowe godziny np. mi─Ödzy 7-9 przed prac─ů i po 16-18stej.

Obecnie godziny coraz bardziej si─Ö zacieraj─ů co ma g┼é├│wnie wp┼éyw korzystanie z telefon├│w i urz─ůdze┼ä mobilnych ÔÇô ludzie s─ů wpi─Öci do sieci niemal non stop ­čśë

Mo┼╝esz obra─ç strategi─Ö, ┼╝e w czasie dnia b─Ödziesz publikowa┼é posty biznesowe a wieczorem co┼Ť l┼╝ejszego na odpr─Ö┼╝enie i nie wymagaj─ůce my┼Ťlenia dostarczaj─ůc rozrywk─Ö dla swoich fan├│w.

Co z weekendami ? Co z komunikacj─ů po godzinach pracy ?

To kwestia indywidualna wymagaj─ůca Twojego podej┼Ťcia do tematu…

 

Ôťů 10. Napisz wprost i popro┼Ť

Czasami wystarczy napisa─ç wprost czego oczekujesz np. komentarz, polubienie czy udost─Öpnienie i o to poprosi─ç ( bez wymuszania ). Oczywi┼Ťcie nie jest to gwarancj─ů sukcesu, poniewa┼╝ tylko od odbiorc├│w b─Ödzie zale┼╝a┼éo czy to zrobi─ů.

W du┼╝ej mierze skuteczno┼Ť─ç jest zale┼╝na od zaanga┼╝owania Twoich fan├│w.

Oczywi┼Ťcie nie mo┼╝esz ca┼éy czas “atakowa─ç fan├│w” takimi postami. Je┼╝eli b─Ödzie to wyj─ůtek od regu┼éy to wszystko b─Ödzie dobrze. Je┼╝eli b─Ödziesz nachalny to wiadomo jak to si─Ö sko┼äczy…

 

Ôťů 11. Dopasuj ilo┼Ť─ç post├│w

Obecnie przy ograniczonych zasi─Ögach organicznych dodanie jednego postu dziennie mo┼╝e by─ç niewystarczaj─ůce. Dlaczego ? Po prostu zginie w t┼éumie i nie dotrzesz do wi─Ökszej grupy swoich fan├│w.

Roz┼é├│┼╝ publikacj─Ö wpis├│w na ca┼éy dzie┼ä np. rano, po po┼éudniu i wieczorem oczywi┼Ťcie pod warunkiem, ┼╝e materia┼éy s─ů warto┼Ťciowe. Dzi─Öki trzem lub wi─Öcej, wpisom dziennie zwi─Ökszasz prawdopodobie┼ästwo ┼╝e dotrzesz z przekazem do wi─Ökszej ilo┼Ťci fan├│w.

Tylko pami─Ötaj ÔÇô nie upychaj wpis├│w na si┼é─Ö.

Jeżeli masz materiały możesz zaplanować publikację postów z wyprzedzeniem.

 

Ôťů 12. Spos├│b publikacji tre┼Ťci

Okazuje si─Ö ┼╝e na bezp┼éatny zasi─Ög post├│w ma wp┼éyw nie tylko jego tre┼Ť─ç w tym content, grafika, ilo┼Ť─ç lajk├│w udost─Öpnie┼ä czy komentarzy co tak┼╝e spos├│b jego publikacji.

Wiadomo, ┼╝e ruch mobilny z ro┼Ťnie z roku na rok. Ilo┼Ť─ç sp─Ödzonego czasu przed ekranami urz─ůdze┼ä mobilnych przewy┼╝szy┼éa komputery stacjonarne i laptopy. Co to oznacza ?

Facebook pod─ů┼╝aj─ůc za trendem urz─ůdze┼ä mobilnych i telefon├│w mo┼╝e promowa─ç posty udost─Öpniane za pomoc─ů telefonu. Co wa┼╝ne nale┼╝y trzyma─ç si─Ö bezpo┼Ťredniego dodawania postu ( w czasie rzeczywistym ) bez planowania jego publikacji.

Pami─Ötaj o zachowaniu pionowego formatu zdj─Ö─ç 3:2 dla urz─ůdze┼ä mobilnych.

 

Ôťů 13. Promuj warto┼Ťciowe posty

Promuj posty kt├│re maj─ů wiele interakcji tj. lajki,komentarze i udost─Öpnienia. Taki post jest wzmocniony interakcj─ů w organiczny spos├│b dzi─Öki czemu b─Ödzie lepiej dociera┼é do nowych os├│b.

Jednym z b┼é─Öd├│w jest promowanie post├│w, kt├│re nie maj─ů ┼╝adnych interakcji przez co koszty reklamy rosn─ů…

 

Ôťů 14. Unikaj aplikacji zewn─Ötrznych

Facebook nie lubi konkurencji. Dlatego rozs─ůdnie korzystaj z planowania i publikowania post├│w poprzez aplikacje zewn─Ötrzne.

Rada: Korzystaj z narz─Ödzi dostarczonych przez samego Facebooka.

 

Ôťů 15. Tw├│rz wydarzenia

Relacje z imprez firmowych lub inne wa┼╝ne uroczysto┼Ťci s─ů ┼Ťwietn─ů okazj─ů to stworzenia wydarzenia. Mo┼╝esz tak┼╝e stworzy─ç┬áÔÇ×wa┼╝ne wydarzenieÔÇŁ.

Rada: Wydarzenia stosuj tylko przy prawdziwych okoliczno┼Ťciach.

 

Ôťů 16. Stosuj wideo

My┼Ťlisz wideo – m├│wisz YouTube. Oczywi┼Ťcie YouTube jest najwi─Öksz─ů i najpopularniejsz─ů platform─ů wideo jednak na Facebooku te┼╝ warto stosowa─ç wideo do anga┼╝owania odbiorc├│w.

Tym bardziej je┼╝eli prowadzisz r├│wnocze┼Ťnie kana┼é na YouTube, by─ç mo┼╝e pomy┼Ťlisz aby doda─ç link do YT aby wy┼Ťwietli─ç wideo na fanpage. B┼é─ůd! Dla Facebooka, YouTube jest konkurencj─ů, kt├│ra nale┼╝y do Google dlatego wszelkie linki do tej platformy maj─ů obcinane zasi─Ögi.

Rada: Je┼╝eli wideo na fanpage’u to tylko dodane bezpo┼Ťrednio na Facebooka.

 

Ôťů 17. Transmisja na ┼╝ywo

Kolejna forma wideo z t─ů r├│┼╝nic─ů, ┼╝e prowadzisz transmisj─Ö wideo na ┼╝ywo.

Rada: Warto stosowa─ç, poniewa┼╝ Facebook wspiera live’y zasi─Ögiem.

 

Ôťů 18. G┼éosowanie na ┼╝ywo

B─Öd─ůc przy temacie transmisji na ┼╝ywo, warto wspomnie─ç o mo┼╝liwo┼Ťci g┼éosowania.

Prowadz─ůc transmisj─Ö na ┼╝ywo dzi─Öki g┼éosowaniu dodatkowo anga┼╝ujesz swoich odbiorc├│w.

 

konkursy na facebooku

 

Ôťů 19. Zorganizuj konkurs

Konkursy przyci─ůgaj─ů wiele os├│b, poniewa┼╝ mo┼╝na dosta─ç co┼Ť za darmo. Tutaj jednak trzeba uwa┼╝a─ç aby nie ┼Ťci─ůgn─ů─ç przypadkowych ( nie zainteresowanych ) firm─ů ludzi a tak┼╝e przeprowadzi─ç konkurs zgodnie z regulaminem Facebooka. Temat wymaga dalszego zg┼é─Öbienia ( osobnego wpisu ) aby by┼éo tip-top.

 

Ôťů 20. Udost─Öpnij ciekawe materia┼éy

Je┼╝eli nie posiadasz ciekawych tre┼Ťci lub wyj─ůtkowo nie masz czasu na ich stworzenie, a kto┼Ť ju┼╝ stworzy┼é dobry materia┼é mo┼╝esz po prostu udost─Öpni─ç post na swoim fanpage.

Oczywi┼Ťcie Tw├│j fan zobaczy nazw─Ö fanpage z kt├│rego pochodz─ů materia┼éy jednak je┼╝eli b─Ödziesz robi┼é to tylko od czasu do czasu to fani doceni─ů, ┼╝e jeste┼Ť ÔÇ×dostawc─ůÔÇŁ dobrych tre┼Ťci i nie musz─ů szuka─ç gdzie indziej a Ty zrobi┼ée┼Ť to za nich.

 

Ôťů 21. Wsp├│┼épracuj z innymi fanpage

Wsp├│┼épraca z innymi fanpage zwi─ůzanymi tematycznie lub influencerami tworz─ůcymi tre┼Ťci jest jedn─ů z opcji dotarcia do du┼╝ej grupy os├│b. Je┼╝eli Twoje tre┼Ťci udost─Öpni inny – du┼╝y fanpage to automatycznie zobacz─ů to jego fani.

Jest to najprostsza metoda na szybkie zdobycie du┼╝ego zasi─Ögu organicznego.

 

Ôťů 22. Skieruj do Facebooka

Je┼╝eli prowadzisz newsletter lub masz baz─Ö klient├│w np. sklepu internetowego mo┼╝esz wys┼éa─ç emaila z informacj─ů o nowej tre┼Ťci kt├│r─ů jest wpis na fanpage i tym samym skierowa─ç odbiorc├│w na Facebooka.

 

Ôťů 23. Skorzystaj z reklamy na Facebooku

Ostatnim przedstawionym sposobem jest reklama. Jednak zanim przejdziesz do mened┼╝era reklam i zaczniesz konfigurowa─ç reklamy do os├│b np. po zainteresowaniach przeczytaj wpis do ko┼äca ­čśë

Oczywi┼Ťcie, mo┼╝esz skierowa─ç reklam─Ö “do wszystkich” lub np. po zainteresowaniach ale mam na my┼Ťli w─Ö┼╝sze podej┼Ťcie. Je┼╝eli Tw├│j fanpage liczy np. kilka tysi─Öcy fan├│w to w pierwszej kolejno┼Ťci postaraj si─Ö o zoptymalizowanie fan├│w kt├│rych ju┼╝ posiadasz. By─ç mo┼╝e nie widz─ů post├│w, kt├│re publikujesz.

Popro┼Ť fan├│w o “Zmian─Ö ustawie┼ä” obserwowania na “Wy┼Ťwietlaj najpierw”.

 

facebook wyswietlaj najpierw

 

ÔÜá´ŞĆ To dobra metoda lecz na nic si─Ö zda je┼╝eli Tw├│j fan nie b─Ödzie anga┼╝owa┼é si─Ö w Twoje posty

 

Na pocz─ůtku algorytm b─Ödzie mu wy┼Ťwietla┼é posty zgodnie ze zmian─ů ustawie┼ä ale je┼╝eli nie b─Ödzie wchodzi┼é w interakcje to niestety algorytm zacznie go pomija─ç i przestanie prezentowa─ç mu Twoje tre┼Ťci.

Ostatni─ů szans─ů dotarcia do takiego fana jest dotarcie za pomoc─ů reklamy. Je┼╝eli i tutaj nie b─Ödzie reakcji – no c├│┼╝, nie wszyscy musz─ů by─ç Twoimi fanami a Tw├│j EDGE RANK podskoczy, poniewa┼╝ fani kt├│rzy zostan─ů b─Öd─ů naprawd─Ö zaanga┼╝owani ­čśë

Jak przeprowadzi─ç tak─ů reklam─Ö? W tym celu potrzebujesz skierowa─ç reklam─Ö do nieaktywnych fan├│w Twojego fanpage jednak jest to temat na osobny wpis… ­čÖé

 

­čĆć Gratuluj─Ö przeczytania wpisu i wytrwa┼éo┼Ťci zdobywania wiedzy.
Ju┼╝ wiesz jak zwi─Ökszy─ç zasi─Ög post├│w na Facebooku wi─Öc dzia┼éaj ­čÖé Je┼╝eli uwa┼╝asz, ┼╝e tre┼Ť─ç jest pomocna, prosz─Ö skomentuj lub udost─Öpnij wpis.

“Ludzie, kt├│rzy trac─ů czas, czekaj─ůc, a┼╝ zaistniej─ů najbardziej sprzyjaj─ůce warunki, nigdy nic nie zdzia┼éaj─ů. Najlepszy czas na dzia┼éanie jest teraz… “Mark Fisher

2 KOMENTARZE

CO O TYM S─äDZISZ?

Please enter your comment!
Please enter your name here